Wednesday 9 April 2014

Tidak tersenarai ? T.T ~

Assalamualaikum w.b.t ~



Kali ni aku nak kongsikan kekecewaan aku dalam blog ni, sedih yang teramat pedih. Seolah-olah aku tak boleh terima kenyataan. Silap aku juga, terlampau excited sangat nak isi borang sampaikan lupa nak baca syarat-syarat kelayakan dan terlalu meletak harapan yang tinggi. Dulu dah ada orang nasihat dah, jangan terlalu mengharap dan jangan letakkan harapan pada sesuatu perkara tu terlalu tinggi, kelak harapan tu hancur hati sendiri yang merana.



Rasa macam nak nangis pun ada. Dalam hal ni, jantan tak jantan bila apa yang kita hajati tak dapat air mata memang akan mencurah-curah. Haish, nasib baik ada member yang tak tersenarai juga macam aku ni hah, kurang sikit pedih dalam hati. Aku bukan gembira atas kegagalan orang lain, cuma tu lah rasa kecewa tu dapat di kongsikan bersama. Hrmm, apa-apa pun rezeki tu ada di mana-mana. Kegagalan itu langkah pertama kepada kejayaan.


Insyaallah, masih ada tempat buat diriku yang kerdil ini. Chewah ~

4 comments:

  1. jgn bersedih... Allah ada perancangan yg lbh baik di masa akn dtg... :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. dah kurang skit sedih ni, insyaallah. perancangan Allah itu lebih baik ~

      Delete
  2. Sabar okay.., sebab setiap 1 kegagalan akan menemui seribu cara nak atasi kegagalan itu utk dpt kejayaan. . sukses ok..! ^_______^

    mesti dpt y lg baik ni, insyaAllah... =D

    ReplyDelete